سرگرمی

قانع نیستیم به انچه داریم

و انچه میخواهیم نداریم.

 و نمیرسیم به انچه حسرتش را داریم.

 

زندگی ما سرگرمی خوبی شده است برای خدا.

دوستی

دوستی که فکر میکردم صمیمی است، بزرگترین و بیشترین دروغ هارا به من میگفت که ذره ای در من نسبت به او اثر منفی یا مثبت نداشت!

این روزها مدام با خودم تکرار میکنم که دوستی کار احمقانه ای است.

هیچی نبود کم همه چیزی داشتم

تو زندگیم هیچ چی نبود کم، همه چیزی داشتم

جز یک نگاه مهربون، جز یکی واسه ی خودم

 

دلم نبود اسیر و من یک مرغ عشق توی قفس

همه وجودم طلبید عشق تو  رو تو هرنفس

 

سخت بود واسم عاشقی و از این پیله  رهایی

حالابا دیدنت دنیا بهشته و منم جهنمی اگه نیایی

 

تو زندگی ام هیچی نبود کم،جز نازنین وجودت

هرچی که دارم به فدات، قربونی حضورت

 

تورو میخوام،عشق ِ نجیبم، ای معصوم و پاک 

تشنه ی بودن و نگاتم،بی تاب اون عشق ناب

 

تا همیشه مال تو ام، قربونی اون نگات

فقط یکبار صدام بزن، جونم فدای صدات

  

 

میدونم که کلی غلط قوروت نوشتم

اما ببخش و قبولش کن

دوستت دارم عزیزم :*

 

هوای با تو بودن

اینجا

بی تو

هوا نیست که زنده بمانم

هوای با تو بودن

لازم است

برای زندگی

برای من ...

یک رقمی ساله

 

دلم میخواهد بروم توی خیابان و بی خیال از همه لی لی بازی کنم و بزنه بزنه...

هنوز میتوانم هفت سنگ، جور کنم  و بچه ها را جمع کنم که کش بازی کنیم اتّا متّا عربی صدتا!!!!

دلم میخواهد بروم توی خرابه و مورچه گازی بگیرم و بگذارم گازم بگیرد و کیفور شوم از درد خوشمزه اش.

و وقتی همه خوابند  کنار باغجه بنشینم و کرم خاکی شکار کنم.

دلم میخواهد از بابای پیر لواشک کرم زده بخرم و بخورم و چیزیم هم نشود.

اخ که چقدر دلم میخواهد یک رقمی  ساله باشم...

اخبار سال 200100

 

 بررسی روبات های جستجوگر روی موجودات عجیب الخلقه ای که صبح امروز در دریاچه ی ارام، کشف شد پایان یافت.

این موجودات که دارای دو پا و دو دست و یک سر هستند شباهت عجیبی به روبات های اولیه دارند.

علت مرگ این موجودات گرمای شدید در سال ۲۰۱۰ اعلام شده  است! 

 

 

پایان امتحانات

بالاخره امتحانم تمون! شد

با اینکه با دیدن جلد کتاب، فقط جلد کتاب چرت میزدم و یک چشمی کتابو میخوندم

 یا بعضی روزها هم تو خواب مطالعه میکردم!!

و خلاصه اینکه همه اش حسرت خواب داشتم

 امروز حتی سی ثانیه هم نخوابیدم!!! 

 

دیدی عوض نشدی؟ 

دیدی ؟

دیدی ؟

دیدی ؟

دیدی ؟

دیدییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟

:(

لاست

اگر قرار بود لاست به سؤالاتی که ایجاد کرده پاسخ ندهد و اینهمه تناقض را بی‌جواب بگذارد، حتّی مسعود ده‌نمکی هم می‌توانست همچین فیلمنامه‌ای را بنویسد!!

سرعت مطمئنّه!

بعضی‌وقت‌ها سرعت اینترنت آنقدر پائین است که حتّی دسترسی به صفحه‌ی « دسترسی به این صفحه مقدور نمی‌باشد » هم مقدور نیست!!